Zapraszamy na DNI PIEKOSZOWA!!!

I Dzień – 30 czerwca (godz. 9:00) – Olimpiada sportowa na boisku ZPO w Piekoszowie

Olimpiada składa się z pięciu dyscyplin:

– Piłka nożna;

– Tenis Stołowy;

– Siatkówka plażowa;

– Biegi dystansowe;

– Skok w dal.

a) Piłka nożna:

– kategorie: Podstawówki, Gimnazja w podziale na chłopców i dziewczęta, czyli cztery kategorie;

– ilość zawodników: 5 w polu + bramkarz;

– czas gry: 2 x 7,5 min.;

– możliwość wystawienia tylko jednej drużyny z danej szkoły w danej kategorii;

– puchary i nagrody dla trzech najlepszych drużyn w kategorii. Nagrody dla szkół dla dzieci upominki (gadżety). Dla wszystkich medale;

b) Tenis Stołowy:

– kategorie: Żak, Młodzik, Open

– 5 stołów;

– bez ograniczeń w zgłoszeniach;

– puchary i nagrody dla pierwszych trzech osób w poszczególnych kategoriach. Medale dla wszystkich

c) Siatkówka plażowa:

– kategorie: Podstawówki, Gimnazja w podziale na chłopców i dziewczęta;

– ilość zawodników: w kategorii podstawówki po cztery osoby, w kategorii gimnazja po trzy osoby;

– system gry: jeden set do 15 punktów z koniecznością przewagi dwóch punktów, drabinka brazylijska;

– puchary i nagrody dla trzech najlepszych drużyn, medale dla wszystkich;

d) Biegi dystansowe:

– kategorie: I – III, IV – VI, Gimnazja w podziale na chłopców i dziewczęta;

– kategoria I – III pobiegnie jedno okrążenie (ok. 300 m), kategorie IV – VI i gimnazja pobiegną dwa okrążenia (ok. 600 m);

– puchary i nagrody dla trzech najlepszych, dla wszystkich medale;

 

e) Skok w dal:

– kategorie: I – III, IV – VI, Gimnazja w podziale na chłopców i dziewczęta;

– ilość skoków – 2;

– po uzyskaniu informacji o ilości uczestników zdecydujemy o rozegraniu lub nie finału, w którym 6 osób odda po dwa dodatkowe skoki;

– puchary i nagrody dla trzech najlepszych, dla wszystkich medale;

3. Inne ogólne ustalenia:

– jedno dziecko może wziąć udział maksymalnie w dwóch dyscyplinach;

– dowóz zapewniony spod szkół i odwóz pod szkoły (możliwe odebranie nie ze szkoły ale z innej miejscowości po uprzednim poinformowaniu o ilości i miejscu oczekiwania dzieci);

– prośba o zaangażowanie rodziców;

– proponowane nagrody: plecaki, piłki, rękawice bramkarskie, torby, bidony;

– druki do rozgrywek przygotują pracownicy BCK;

– do rozgrywek tenisowych zawodnicy zabierają własny sprzęt (rakietka);

– w trakcie rozgrywek dzieci będą mogły zjeść kiełbaski z grilla;

– woda dla każdej ze szkół przekazana zostanie nauczycielom i wydawana przez nich;

Serdecznie zapraszamy!!!!

Te wpisy mogą Cię zainteresować

Skip to content